Son 3 yılı kıyas yapsan neler neler oldu.. Bence normal. Artışta kesilen komisyon oranı da arttığı için satışı normal hal almıştır.
Küçük rakamlar zamdan daha çok etkilenir.
3 sene önce gaza 10, 20 kuruş zam gelip çüş derken bugün 2, 3 lira gelince çüş der olduk.