DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 3 yılı kıyas yapsan neler neler oldu.. Bence normal. Artışta kesilen komisyon oranı da arttığı için satışı normal hal almıştır.
Ya kardeş 4 ay eveli ben 0 bilgisayar aldım 20 milyara msi