Konu
2022 de Aldığım mouse 10.400 tl olmuş.
08-08-2025, 21:18:38
#5
RauL
DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Son 3 yılı kıyas yapsan neler neler oldu.. Bence normal. Artışta kesilen komisyon oranı da arttığı için satışı normal hal almıştır.
Ya kardeş 4 ay eveli ben 0 bilgisayar aldım 20 milyara msi