O kadar da değil hocam.

DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 3 yılı kıyas yapsan neler neler oldu.. Bence normal. Artışta kesilen komisyon oranı da arttığı için satışı normal hal almıştır.
3 yılda 30 katı bir artış normal değil hocam, ürünün stokları pazaryerlerinde bittiği için bu şekilde gözüküyor.