• 03-08-2025, 22:29:07
    #1
    10 sene sonra merhaba r10 ailesi, hepinizi çok özlemişim. Güzel ve bol ticaretli günler görmek dileğiyle hepinize selamlar saygılar.
  • 03-08-2025, 22:29:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tekrardan hoşgeldiniz, 10 sene önce siz buradayken ben ortaokul bebesiydim
  • 03-08-2025, 22:29:59
    #3
    10 yıllık hesapta nasıl oluyor da 1 tane ticaret puanı olmuyor
    Hoşgeldiniz
    • SEOmuhendisi
    • uPala
    SEOmuhendisi ve uPala bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-08-2025, 22:31:50
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıllık hesapta nasıl oluyor da 1 tane ticaret puanı olmuyor
    Hoşgeldiniz
    Hocam şöyle hesap banlanmıştı o zamanlar neden banlandığını hatırlamiyorum. Sonrasında ben giriş bilgilerini unutmuştum e posta adresini vs. Mail atmıştım önceden fakat dönüş olmamıştı son çare geçen gün tekrar mail attım ve r10 yönetimi hesabımın mail adresini değiştirdi bende tekrar eriştim
  • 03-08-2025, 22:32:41
    #5
    neden gittin ki ?
  • 03-08-2025, 22:33:16
    #6
    emreakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden gittin ki ?
    Bir üst mesaj da açıkladım sayın hocam :/
  • 03-08-2025, 22:33:47
    #7
    Gold üye
    10 Sene önce keşfetsem r10'u diyorum ama vardır bi hayır.
  • 03-08-2025, 22:35:04
    #8
    10 sene önce popomu ıslak mendille siliyordum (ironi)
  • 03-08-2025, 22:35:35
    #9
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 sene önce popomu ıslak mendille siliyordum (ironi)
    Hocam o zamanlar bende çocuktum, yaşım 14 dü )