• 02-08-2025, 16:00:34
    #1
    Sesi gürültüyü sevmeyen biriyim ama çocuk sesine ayrı bir tahammülüm yok. Öyle aşırı taş kalpli biri olduğumu da düşünmüyorum kedileri köpekleri çok ama çok severim.

    Ama kendi yeğenim bile olsa küçük bir çocuğa asla tahammülüm yok. Sorun nedir bilmiyorum
  • 02-08-2025, 16:04:38
    #2
    Ben de sizinle aynı fikirdeyim hocam, baktığımızda kedi köpek severim karıncaları bile ezmemek için yerlere bakarak yürürüm ama çocukları hiç sevmiyorum vicdansız mıyım acaba diye düşünüyorum
  • 02-08-2025, 16:05:52
    #3
    Dijital Çözümler
    Bende öyleydim, Sonra kendi çocuğum olunca işler değişti
  • 02-08-2025, 16:06:47
    #4
    Web Tasarım ve Yazılım
    Kendi çocuğunuz olduğunda yeniden konuşuruz
    O iş öyle olmuyor maalesef.
  • 02-08-2025, 16:06:50
    #5
    Hayvanlar nankör değildir ama insanlar tehlikeli misal çocuklar nankör oluyor herşeyi yapar bunun etkiside olabilir
  • 02-08-2025, 16:07:45
    #6
    Aynı durum benim içinde geçerli hocam.
    Çocuklara pek Tahammül edemiyorum.
  • 02-08-2025, 16:08:48
    #7
    Çocuk sesi konusuna bende katılıyorum, hiç bir şekilde tahammül kalmadı.
    Sanırım oturduğum yer ile ilgili tabi yıllardır katlandığımız için, taş kalplilik ile ilgisi yok hocam öyle düşünmeyin

    Aile terbiyesi önemli maymun gibi bağırmamayı öğrenmeleri için terbiye almaları lazım ki o da artık %80 aile de zor sokağa bırakayım ne yaparsa yapsın kafası

    Eskiden ses yapınca ilk tepki aileden gelirdi insanları rahatsız etmeyin, bağırmayın diyerek, hatta akıllanalım diye sert tepki yerdik biliyorsunuz.
  • 02-08-2025, 16:11:31
    #8
    aestland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sesi gürültüyü sevmeyen biriyim ama çocuk sesine ayrı bir tahammülüm yok. Öyle aşırı taş kalpli biri olduğumu da düşünmüyorum kedileri köpekleri çok ama çok severim.

    Ama kendi yeğenim bile olsa küçük bir çocuğa asla tahammülüm yok. Sorun nedir bilmiyorum
    şahsen benim olayım yorgun olurum uyumaya çalışırım kapı önünde ses yaparlar rahatsız olurum he ama bebek falan olduğu zaman hiç bir sorun yok ısırırım yiğenimin bebeklik hali aklıma geldi bi an 😊😄
  • 02-08-2025, 16:13:42
    #9
    Bende sevmem. Beyinleri boş şeytan yaratıklar
    • aestland
    • eneskarabey16
    aestland ve eneskarabey16 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.