Sesi gürültüyü sevmeyen biriyim ama çocuk sesine ayrı bir tahammülüm yok. Öyle aşırı taş kalpli biri olduğumu da düşünmüyorum kedileri köpekleri çok ama çok severim.
Ama kendi yeğenim bile olsa küçük bir çocuğa asla tahammülüm yok. Sorun nedir bilmiyorum
şahsen benim olayım yorgun olurum uyumaya çalışırım kapı önünde ses yaparlar rahatsız olurum he ama bebek falan olduğu zaman hiç bir sorun yok ısırırım yiğenimin bebeklik hali aklıma geldi bi an 😊😄