Ben de sizinle aynı fikirdeyim hocam, baktığımızda kedi köpek severim karıncaları bile ezmemek için yerlere bakarak yürürüm ama çocukları hiç sevmiyorum vicdansız mıyım acaba diye düşünüyorum