• 23-07-2025, 17:27:50
    #1
    En iyisi sanırım
    Merhabalar, şehir fark etmeksizin emlakçılar ile alakalı pek çok önyargı mevcut.
    Kesinlikle haklı önyargılar var ve emlakçıların %95'i gerçekten sahtekar.

    Bu kitle yüzünden işini iyi yapan yerel veya kurumsal emlak ofislerindeki danışmanlar da etkileniyor.

    Siz emlakçılar hakkında ne düşünüyorsunuz ve hangi şehirde oturuyorsunuz?

    Şehir şehir yorumlarınızı almak isterim.
  • 23-07-2025, 17:29:07
    #2
    Kurumsal ya da değil emlakçılık komisyonculuktur emlakçıya para verilmez
  • 23-07-2025, 17:29:22
    #3
    Türkiye'deki meslek erbaplarının yüzde 65'i zaten sahtekar. Bir meslek erbabının mesleği ile ilgili yapılan namussuzuları öğrenmek istiyorsanız diğer meslek eboblarına ya sen çok düzgün adamsın başkaları neler yapıyor diye sadece sohbet açan anlatmaya başlar.

    Bak ben bu forumda kaç tane yazılım yaptırdım kaç tane site yaptırdım %80'inden memnun kalmadım. Şikayet konusu bile açmadım. Değmez diye.
  • 23-07-2025, 17:30:28
    #4
    En iyisi sanırım
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal ya da değil emlakçılık komisyonculuktur emlakçıya para verilmez
    Şehir bilgisi de alalım hocam
  • 23-07-2025, 17:34:13
    #5
    Emlakçılar ve avukatların yatacak yeri yok derler
  • 23-07-2025, 17:35:48
    #6
    bir emlakçıya gidip kiralık veya satılık ev alma ihtiyacı duymam hiç nedeni ise aradaki komisyon kiralık ise kapora 20k ev kirasıysa 20k da kapora istiyorlar direkt şahıslarla iletişime geçerek ev tuttuk hep kapora adı altında vereceğimiz ücreti de evin içini düzelttik boya vs ilerleyen süreçlerde de hep böyle olacak hep şahıslarla direkt birebir halledicem
  • 23-07-2025, 17:40:53
    #7
    Gereksiz varlıklar.
  • 23-07-2025, 17:41:28
    #8
    cok sacma gelıyor bır alıcı olarak neden ev sahıbıylew gorsmek yerıne emlakcıya para verımkı
  • 23-07-2025, 17:57:06
    #9
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok sacma gelıyor bır alıcı olarak neden ev sahıbıylew gorsmek yerıne emlakcıya para verımkı
    Ev sahibi emlakçıya veriyor, balkondaki telefon numarası ve ilanlardaki telefon numarası emlakçıya çıkıyor. Nasıl ulaşacaksınki hocam tanımadığın insana