hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cok sacma gelıyor bır alıcı olarak neden ev sahıbıylew gorsmek yerıne emlakcıya para verımkı
Ev sahibi emlakçıya veriyor, balkondaki telefon numarası ve ilanlardaki telefon numarası emlakçıya çıkıyor. Nasıl ulaşacaksınki hocam tanımadığın insana