bir emlakçıya gidip kiralık veya satılık ev alma ihtiyacı duymam hiç nedeni ise aradaki komisyon kiralık ise kapora 20k ev kirasıysa 20k da kapora istiyorlar direkt şahıslarla iletişime geçerek ev tuttuk hep kapora adı altında vereceğimiz ücreti de evin içini düzelttik boya vs ilerleyen süreçlerde de hep böyle olacak hep şahıslarla direkt birebir halledicem