Kesinlikle haklı önyargılar var ve emlakçıların %95'i gerçekten sahtekar.
Bu kitle yüzünden işini iyi yapan yerel veya kurumsal emlak ofislerindeki danışmanlar da etkileniyor.
Siz emlakçılar hakkında ne düşünüyorsunuz ve hangi şehirde oturuyorsunuz?
Şehir şehir yorumlarınızı almak isterim.