desteğinize ihtiyacım var r10 halkı
8
●354
- 21-07-2025, 00:07:02GÜN DAYANIŞMA GÜNÜDÜR https://www.r10.net/off-topic/450906...sinda-d-6.html Arkadaşlar goren herkes ılgılı konuya gıdıp yazdıgım yorumlardan begenı alanlardan bırını begeneblırmı coskun hocamıza yanıt verdıgm ılk yorum olabılır 20 begenıde hedıye alıyorum sımdıden tesekkur ederım kardeşinize destek verdiğiniz için
- 21-07-2025, 00:09:23Üyeliği durdurulduKardeşim yalnış anlamada üst üste niye konu açıyorsun ?
- 21-07-2025, 00:09:59tıcarı konumu kardeşim ?bursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 00:10:50Üyeliği durdurulduOlabilir bu kimseye üst üste konu açma yetkisi vermez o zaman her üye 10 dakikada bir konu açsın böyle.hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 00:12:22dostum canın sıkılıyor dıye dusunuyorum gidip başka şeylerle ılgılenırmısın batan ne onu anlamadım 150 konum var bunun 140 ı tıcaret konusu zaten ılk defa ust uste acmısım salça olmak ıcın gereksız yorum yapma yanıbursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 00:12:36saolun hocam alıcaz umarımAras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 00:25:1020yi de ben attım hadi hayırlı olsun
