GÜN DAYANIŞMA GÜNÜDÜR https://www.r10.net/off-topic/450906...sinda-d-6.html Arkadaşlar goren herkes ılgılı konuya gıdıp yazdıgım yorumlardan begenı alanlardan bırını begeneblırmı coskun hocamıza yanıt verdıgm ılk yorum olabılır 20 begenıde hedıye alıyorum sımdıden tesekkur ederım kardeşinize destek verdiğiniz için