bursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olabilir bu kimseye üst üste konu açma yetkisi vermez o zaman her üye 10 dakikada bir konu açsın böyle.
dostum canın sıkılıyor dıye dusunuyorum gidip başka şeylerle ılgılenırmısın batan ne onu anlamadım 150 konum var bunun 140 ı tıcaret konusu zaten ılk defa ust uste acmısım salça olmak ıcın gereksız yorum yapma yanı