• 17-07-2025, 22:38:50
    #10
    At avrat silah
  • 17-07-2025, 22:39:37
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu iyice MaxiGeyik bağlamaya başladı gibi ben kaçar.
  • 17-07-2025, 23:44:25
    #12
    Üç kişi yok. Ticaret yaptığımız ve etkileşimde bulunduğumuz insanlar elbette ki değerlidir. Ancak @disavurum; 'un yeri ayrıdır, öz kardeşim gibi severim.
  • 17-07-2025, 23:45:19
    #13
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üç kişi yok. Ticaret yaptığımız ve etkileşimde bulunduğumuz insanlar elbette ki değerlidir. Ancak @disavurum; 'un yeri ayrıdır, öz kardeşim gibi severim.
    Sen gözümde şehinşah ben hidra bro!
  • 17-07-2025, 23:48:02
    #14
    forumda sevdiğim iki isim var ya

    @DroidPeak;
    @GÖKTUĞ;

    konuşamalarından bile iyi niyetleri anlaşılır
  • 18-07-2025, 00:27:31
    #15
    erenakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda sevdiğim iki isim var ya

    @DroidPeak;
    @GÖKTUĞ;

    konuşamalarından bile iyi niyetleri anlaşılır
    Çok teşekkür ederim hocam. Sen de iyi bir insansın 🙏🏻
  • 18-07-2025, 01:05:22
    #16
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üç kişi yok. Ticaret yaptığımız ve etkileşimde bulunduğumuz insanlar elbette ki değerlidir. Ancak @disavurum; 'un yeri ayrıdır, öz kardeşim gibi severim.
    Öz abim gibi değil direkt öz abim
  • 18-07-2025, 02:14:29
    #17
    @unqown; @unqown; @unqown;
  • 18-07-2025, 10:18:40
    #18
    Üyeliği durduruldu
    erenakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda sevdiğim iki isim var ya

    @DroidPeak;
    @GÖKTUĞ;

    konuşamalarından bile iyi niyetleri anlaşılır
    Eyvallah hocam

    Bizde yazalım o zaman konu yukarı çıksın

    @Serhat; - @ByHickimse; - Clipton - @ademakcan; Misafir; 5 oldu ya