erenakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda sevdiğim iki isim var ya

@DroidPeak;
@GÖKTUĞ;

konuşamalarından bile iyi niyetleri anlaşılır
Eyvallah hocam

Bizde yazalım o zaman konu yukarı çıksın

@Serhat; - @ByHickimse; - Clipton - @ademakcan; Misafir; 5 oldu ya