En Sevdiğiniz R10 Üçlünüz Kim?
22
●966
- 17-07-2025, 22:39:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Konu iyice MaxiGeyik bağlamaya başladı gibi ben kaçar.
- 17-07-2025, 23:45:19Sen gözümde şehinşah ben hidra bro!Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2025, 00:27:31Çok teşekkür ederim hocam. Sen de iyi bir insansın 🙏🏻erenakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2025, 01:05:22Öz abim gibi değil direkt öz abimLawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2025, 10:18:40Üyeliği durdurulduEyvallah hocamerenakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bizde yazalım o zaman konu yukarı çıksın
@Serhat; - @ByHickimse; - Clipton - @ademakcan; Misafir; 5 oldu ya