erenakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda sevdiğim iki isim var ya

@DroidPeak;
@GÖKTUĞ;

konuşamalarından bile iyi niyetleri anlaşılır
Çok teşekkür ederim hocam. Sen de iyi bir insansın 🙏🏻