Konu
En Sevdiğiniz R10 Üçlünüz Kim?
18-07-2025, 00:27:31
#15
GÖKTUĞ
erenakkus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
forumda sevdiğim iki isim var ya
@
DroidPeak
;
@
GÖKTUĞ
;
konuşamalarından bile iyi niyetleri anlaşılır
Çok teşekkür ederim hocam. Sen de iyi bir insansın 🙏🏻