Hemen sarhoÅŸ olmak eziklik midir??
32
●1.994
- 11-07-2025, 09:46:00Bana göre de asıl eziklk ezikliği sarhoş olma eğiliminde aramaktır. Keyif almaya odaklanmak lazım ikide sarhoş oluyorsan 2de 5 de oluyorsan 5 te bırakmayı bilmek gerek. Ben zamanında 2 büyük içtim sarhoş olmadım muhabbeti bana çok ergence gelir hep.
- 11-07-2025, 09:52:07Eski bir barmen olarak konuya dalayim. Öncelikle alkol içilmez arkadaşlar. İçki içilir. Alkol dediğimiz %99.9 oranında alkol içeren bir sıvıdır. İzopropil alkol, etil alkol, metil alkol gibi gibi. Bunları içerseniz de cortingen. Bizim içtiğimiz içeceklerin (viski,bira, şarap,cin vs,) adı içkidir ya da alkollü içecektir. Peki neden alkol diyoruz. Bu tamamen akp ile alakli bir durum. Bilgilendirme bu kadar.
Konuya gelirsek özellikle gençler, çok içip sarhoş olmadım demeyi bir maharet sanar ancak durum böyle değildir. Asıl güzel olanı arkadaşınızın ki gibi az içip sarhoş olmaktır. Diğer türlüsü hem bedene hem de cebe zararlidir. İçki iyi bir şey değildir. En kötü bağımlılıklardan biridir. Dozunda tüketiniz - 11-07-2025, 09:58:35İnsan olarak düşündüğümde hayır ama samimi bir arkadaş ortamında güzel dalga geçilir.
- 11-07-2025, 10:43:10Şarhoş olmak için içersin, aksi halde hangi içkinin tadı güzel ki? Sarhoş olmadan içmek hamallıktır bence. Ben de kolay sarhoş olurum. Ferhan Şensoy babanın da deyimiyle: Sarhoş olma hizmetini ucuza satın alanlardanım.
Bu sözün üzerine söz söylenmez diye tahmin ediyorum
- 11-07-2025, 10:51:06daha iyi hocam çok içmektense hem bünyeye, hem cebe.
o arkadaş sürekli içtiği için bünyesi alışmıştır. - 11-07-2025, 13:58:56Konuya karşı taraftan bakın adam gerçekten sarhoş olsa öyle konuşmaz. Alkol içen insana da "sen sarhoş oldun" da denmez sonuçta toplumun yazılı olmayan kuralları var, alkol içen birisine iki yudumda "sen sarhoş oldun" demek hakarettir.
- 11-07-2025, 18:24:00Sarhoş olmak ile ayık olmak arasında ince bir çizgi vardır.Örnegin rakı da benim limitim 4 dubledir.5. dubleyi sohbete saklarım.İçinde böyle bir boşvermişlik durumu olur.Sohbet etmek , gülmek , dertleşmek istersin.Sabah da söversin bir daha içmeyecegim diye.
- 11-07-2025, 18:31:08Arkadaşın içiyor ama ne içtiğini bilmiyor sosyal ya da düzenli içici olan ucundan kıyısından bu işin etrafında olan birisi kesin bilir ki içilen ortama göre değişkenlik yaratır.
Ruh halin, duygu durumun, ortamdaki kişiler, ortamın öyle bir olur ki 2 bira da spacex astronotu olursun.
Ruh halin, duygu durumun, ortamdaki kişiler, ortamın öyle bir olur ki 2 tane 100'lük devirsen en fazla çakır keyif olursun.
Hiç bir kişinin alkolde bir sabiti yoktur. Aksini iddia eden hayatında 3 5 kere ucundan içmiştir.
Bu yorumumu arkadaşına direkt okut.