Eski bir barmen olarak konuya dalayim. Öncelikle alkol içilmez arkadaşlar. İçki içilir. Alkol dediğimiz %99.9 oranında alkol içeren bir sıvıdır. İzopropil alkol, etil alkol, metil alkol gibi gibi. Bunları içerseniz de cortingen. Bizim içtiğimiz içeceklerin (viski,bira, şarap,cin vs,) adı içkidir ya da alkollü içecektir. Peki neden alkol diyoruz. Bu tamamen akp ile alakli bir durum. Bilgilendirme bu kadar.

Konuya gelirsek özellikle gençler, çok içip sarhoş olmadım demeyi bir maharet sanar ancak durum böyle değildir. Asıl güzel olanı arkadaşınızın ki gibi az içip sarhoş olmaktır. Diğer türlüsü hem bedene hem de cebe zararlidir. İçki iyi bir şey değildir. En kötü bağımlılıklardan biridir. Dozunda tüketiniz