Şarhoş olmak için içersin, aksi halde hangi içkinin tadı güzel ki? Sarhoş olmadan içmek hamallıktır bence. Ben de kolay sarhoş olurum. Ferhan Şensoy babanın da deyimiyle: Sarhoş olma hizmetini ucuza satın alanlardanım.

Bu sözün üzerine söz söylenmez diye tahmin ediyorum