• 09-07-2025, 11:53:19
    #1
    Aparman girişinde zile basıyorum, daire önüne gelince tokmağı kullanıyorum. Ama dairenin önüne gelen herkes zile basıyor deliriyorum yav. Ha oraya boşuna mı konulmuş diyebilirsiniz ama bence tokmaktan sonra açan olmuyorsa o zaman zil kullanılmalı.

    Çok büyük dertlerim var neyse gidip biraz felsefe yapayım asdfas
  • 09-07-2025, 11:55:34
    #2
    telefonla aramak.
  • 09-07-2025, 11:58:44
    #3
    elimle kapıya vururum tokmakta zil de kullanmam
  • 09-07-2025, 12:03:31
    #4
    tokmakla

    tiktaktikatak yaparım içerde müziği
  • 09-07-2025, 12:07:44
    #5
    Genelde zildir çok basiyorlardi zili bozdum bassada çslmiyor tokmak vuracak
  • 09-07-2025, 12:07:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    https://youtube.com/shorts/D1nUtBGY7...rhcUTeAV3lwRWC
  • 09-07-2025, 12:26:18
    #7
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
    Koçbaşı
  • 09-07-2025, 12:26:44
    #8
    fbi open the door
  • 09-07-2025, 12:39:11
    #9
    yakın zaman da bu konuyu ele almış en doğru olanı dile getiriyorum. eğer komşu, arkadaş, eş, dost ise kesinlikle kapıyı tıklamalı. zil resmidir