Aparman girişinde zile basıyorum, daire önüne gelince tokmağı kullanıyorum. Ama dairenin önüne gelen herkes zile basıyor deliriyorum yav. Ha oraya boşuna mı konulmuş diyebilirsiniz ama bence tokmaktan sonra açan olmuyorsa o zaman zil kullanılmalı.
Çok büyük dertlerim var neyse gidip biraz felsefe yapayım asdfas
zil mi tokmak mı kullanıyorsunuz?
9
●194
- 09-07-2025, 12:07:44Üyeliği durduruldu
- 09-07-2025, 12:39:11yakın zaman da bu konuyu ele almış en doğru olanı dile getiriyorum. eğer komşu, arkadaş, eş, dost ise kesinlikle kapıyı tıklamalı. zil resmidir