Konu
zil mi tokmak mı kullanıyorsunuz?
09-07-2025, 12:39:11
#9
cileklipasta
yakın zaman da bu konuyu ele almış en doğru olanı dile getiriyorum. eğer komşu, arkadaş, eş, dost ise kesinlikle kapıyı tıklamalı. zil resmidir