Aparman girişinde zile basıyorum, daire önüne gelince tokmağı kullanıyorum. Ama dairenin önüne gelen herkes zile basıyor deliriyorum yav. Ha oraya boşuna mı konulmuş diyebilirsiniz ama bence tokmaktan sonra açan olmuyorsa o zaman zil kullanılmalı.
Çok büyük dertlerim var neyse gidip biraz felsefe yapayım asdfas