Çok güzel bir şey, sürekli spor yapabilmeniz. Ben Sakarya'dayım; böyle bir imkan için biraz koşuşturmanız gerekiyor. Dediğim gibi, dışarıdan bakıldığında rakam çok uygun biraz da karşı taraftan, maliyet ve gider açısından bakmak lazım.
Ben de Avcılar'da yüzmeye yazılacağım. Geçen gün ziyaret ettim, gerekli olan şeyleri söylediler. Tüm gün bilgisayar başında oturuyorum, harekete ihtiyacım var. Aksilik olmazsa gideceğim.