Ben de Avcılar'da yüzmeye yazılacağım. Geçen gün ziyaret ettim, gerekli olan şeyleri söylediler. Tüm gün bilgisayar başında oturuyorum, harekete ihtiyacım var. Aksilik olmazsa gideceğim.