• 22-06-2025, 18:48:42
    #1
    Son birkaç ayda Brave, Zen Browser, Firefox, Opera tarayıcılarını denedim. En sonunda Chrome kullanmaya karar verdim. Kullanımı kolaylaştıran/hızlandıran ve stabil hızlı çalışan tarayıcı önerileriniz var mı? Siz hangilerini kullanıyorsunuz?
  • 22-06-2025, 18:49:59
    #2
    Floorp
  • 22-06-2025, 18:51:25
    #3
    opera ve chrome kulanıyorum
  • 22-06-2025, 18:54:06
    #4
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Floorp
    İlk kez duyuyorum hocam. Avantajları neler?
  • 22-06-2025, 18:55:23
    #5
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kez duyuyorum hocam. Avantajları neler?

    https://www.youtube.com/watch?v=DvaKwAEZMOM
  • 22-06-2025, 18:57:06
    #6
    Bu forumdan babayiğitin biri brave önermişti bana. Kendisini bulsam yanaklarından öperim. Brave harikadır. Reklamlardan kurtuldum. Chrome'u içeri aktarma özelliğiyle de işimi çok kolaylaştırdı. Temelde 4 browser kullanıyorum. Ama Youtube, haber siteleri vb. için Brave ağırlıklıyım.
  • 22-06-2025, 18:58:15
    #7
    Hepsi temelinde chromium tabanlı tarayıcılar bu nedenle aslında hepsi Google'ın kurallarıyla hareket ediyorlar. Bu nedenle Chrome kullanıyorum.
  • 22-06-2025, 19:22:06
    #8
    Vivaldi.