Son birkaç ayda Brave, Zen Browser, Firefox, Opera tarayıcılarını denedim. En sonunda Chrome kullanmaya karar verdim. Kullanımı kolaylaştıran/hızlandıran ve stabil hızlı çalışan tarayıcı önerileriniz var mı? Siz hangilerini kullanıyorsunuz?