Konu
Hangi tarayıcı kullanıyorsunuz?
22-06-2025, 18:58:15
#7
CptSLap
Hepsi temelinde chromium tabanlı tarayıcılar bu nedenle aslında hepsi Google'ın kurallarıyla hareket ediyorlar. Bu nedenle Chrome kullanıyorum.