• 20-06-2025, 19:34:25
    #19
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmamoğlu bu ülkenin en şişirilmiş balonudur. Diploma meselesinde eğer dediğiniz gibi masum olsaydı, iddiayı ortaya ilk atan gazeteci Telat Çabuk, iddiayı kaleme aldığı gün İmamoğlu'nun babası tarafından tehdit ediliyor savcılığa suç duyurusunda bulunuyor ertesi gün öldürülüyor. Yargıtay kararı henüz çıkmadı, usulsüz ya da usullere uygun diyemez kimse. Ha adam İngilizce İşletme bitirmiş sözde, konuştuğu İngilizce de ortada.
    Diplomadan çok daha önemlisi, adına iddia edilen yolsuzluklar. Bugün ortaya çıktı oğlu için Hırvatistan'da kurulan Tectum Investments adlı şirkete, 2023–2024 yıllarında 28 milyon 991 bin lira değerinde 637 bin 106 euro aktarılmış. Yani hadi diyelim diploması usule uygun çıktı siz bu iddialara rağmen hala bu adamın arkasında duracaksanız, diğer tarafın sarı rüyasında olanlardan farkınız yok demektir. Siz de kırmızı rüyadasınız, kendinizi kandırıyorsunuz demektir. 2024 yılında görevdeyken sadece 54 depreme dayanıksız binayı dönüştürmüş, buna razı mısınız? Yani bana gerçekten hala savunmaya çalışanlar komik geliyor ya.
    mışlar muşlar havada uçuşuyor. itirafçılar var deniliyor onların itirafları da aynı miş muş. valiz şişkindi içinde para olduğuna eminim diye ifade veriyor ve bu itirafçı oluyor. vallahi de billahi de siz akıllanmazsınız. sizin sorununuz size sunulan herşeye sorgusuz sualsiz inanıp başka platformlarda başkasının söylediklerini kendi fikrinizmiş gibi bizlere yutturmaya calışmanız.
  • 20-06-2025, 19:36:08
    #20
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmamoğlu bu ülkenin en şişirilmiş balonudur. Diploma meselesinde eğer dediğiniz gibi masum olsaydı, iddiayı ortaya ilk atan gazeteci Telat Çabuk, iddiayı kaleme aldığı gün İmamoğlu'nun babası tarafından tehdit ediliyor savcılığa suç duyurusunda bulunuyor ertesi gün öldürülüyor. Yargıtay kararı henüz çıkmadı, usulsüz ya da usullere uygun diyemez kimse. Ha adam İngilizce İşletme bitirmiş sözde, konuştuğu İngilizce de ortada.
    Diplomadan çok daha önemlisi, adına iddia edilen yolsuzluklar. Bugün ortaya çıktı oğlu için Hırvatistan'da kurulan Tectum Investments adlı şirkete, 2023–2024 yıllarında 28 milyon 991 bin lira değerinde 637 bin 106 euro aktarılmış. Yani hadi diyelim diploması usule uygun çıktı siz bu iddialara rağmen hala bu adamın arkasında duracaksanız, diğer tarafın sarı rüyasında olanlardan farkınız yok demektir. Siz de kırmızı rüyadasınız, kendinizi kandırıyorsunuz demektir. 2024 yılında görevdeyken sadece 54 depreme dayanıksız binayı dönüştürmüş, buna razı mısınız? Yani bana gerçekten hala savunmaya çalışanlar komik geliyor ya.
    Kendi kendine ele veriyorsun.
    Farkında mısın sen de İmamoğlu'nun diplomasının iptali hakkında kanıt olabilecek bir şey söyleyemedin.
    Sağdan soldan asparagas dedikodu haberler ile geliyorsun.
    İftira atma, kanıt ver.

    Adamın mezun olduğu dönemin kuralları belli, mevzuatları belli. O dönemde yüzlerce insan bu geçiş hakkını kullanmış ama sadece İmamoğlu döneminde yapanların iptal ediyorlar.
    Aklı başında biri zaten güzelce düşünürse gerçekleri görebilir?
    Akar'ın kızıda bu olaydan yararlanmış onun da şikayet edildi. Madem geçersiz se onun neden iptal etmediler?
    Cevap verebilecek bir durumun varmı bu konu hakkında?

    Ekrem İmamoğlu dediğin adam sonrada zengin olan, sonradan gemicikleri olan, sonradan görme olan bir adam değil. Adamların zaten 30 yıldır şirketleri var.
    Milyonluk varlıkları var. Adam çocuğuna euro aktarmış olabilir. İnanmıyorum ama hadi diyelim olabilir. İBB'nin kaynaklarından aktardığına dair kanıtın varmı?

    Neymiş İBB'yi 560 milyar dolar dolandırmış diyorlar zeki arkadaşlar.
    İBB'nin 5 yıllık toplam bütçesi 560 milyar dolar değil ya. 5 yıl boyunca maaşları yatırmayacak, hiçbir şey yapmazsa bu parayı biriktirip aklar anca.
    Hadi akladı? Nerede para, nasıl akladı? Anca haber programlarında yandaş medya grubu iftira atıyor kenara çekiliyor, insanlarda ağızlarında sakız yapıyor.
  • 20-06-2025, 20:44:42
    #21
    Artık aklımda kalırsa forumda din ve siyaset yorumu yazmamaya çalışacağım.
    Geçen r10 mesaj kutumdaki mesajları telegrama yedeklerken birkaç 2022 yılının mesajlarına denk geldim.
    Ozamanlarda konuştuğum kimseler, dini ve siyaset yorumlarımdan dolayı beni engellemişler.
    Yani bende beni engelleyenlerin yorumlarını konularda görüyorum ama ben engelleme yapmama rağmen,
    Beni engelleyenler bu hakkı kendinde bulabiliyor.
    Beni engelleyerek sanıyorlar ki forumda kendilerine muhtaç olacaz. Üzülecez, sızlanacaz. Özür konusu açıp lütfen beni engelleme diyecez.
    Siz engelliyorsanız bende 10 kat fazla engellerim. Hatta engel tespit botu da yazdım. Ara ara çalıştırıp, beni engelleyenleri tespit edip tekrar bende engelliyorum.
    Yaratıcıya şükürler olsun ki, Forumun %80 90ı beni engelleyenlerin siyasi dünya görüşlerini savunmuyor.
    Geriye Üç Beş çakıl taşı kalıyor. Ne halleri varsa görsünler.
  • 20-06-2025, 23:36:49
    #22
    sonrada yargı bağımsızdır falan derler yerseniz
    kişisel önerim fanatiklik yapmayın
    hiçbiri size hizmet etmek için can atmıyor
    hepsinin çıkarları var

    bu ülkede çifte standart bol
    https://www.cumhuriyet.com.tr/turkiy...yaniti-2335583
    https://t24.com.tr/haber/universiten...-dondu,1235965