Artık aklımda kalırsa forumda din ve siyaset yorumu yazmamaya çalışacağım.
Geçen r10 mesaj kutumdaki mesajları telegrama yedeklerken birkaç 2022 yılının mesajlarına denk geldim.
Ozamanlarda konuştuğum kimseler, dini ve siyaset yorumlarımdan dolayı beni engellemişler.
Yani bende beni engelleyenlerin yorumlarını konularda görüyorum ama ben engelleme yapmama rağmen,
Beni engelleyenler bu hakkı kendinde bulabiliyor.
Beni engelleyerek sanıyorlar ki forumda kendilerine muhtaç olacaz. Üzülecez, sızlanacaz. Özür konusu açıp lütfen beni engelleme diyecez.
Siz engelliyorsanız bende 10 kat fazla engellerim. Hatta engel tespit botu da yazdım. Ara ara çalıştırıp, beni engelleyenleri tespit edip tekrar bende engelliyorum.
Yaratıcıya şükürler olsun ki, Forumun %80 90ı beni engelleyenlerin siyasi dünya görüşlerini savunmuyor.
Geriye Üç Beş çakıl taşı kalıyor. Ne halleri varsa görsünler.