sonrada yargı bağımsızdır falan derler yerseniz
kişisel önerim fanatiklik yapmayın
hiçbiri size hizmet etmek için can atmıyor
hepsinin çıkarları var

bu ülkede çifte standart bol
https://www.cumhuriyet.com.tr/turkiy...yaniti-2335583
https://t24.com.tr/haber/universiten...-dondu,1235965