• 13-06-2025, 22:47:03
    #28
    çok film izliyosunuz arkadaşlar gerçek savaş acıdır dile yara bırakır... Allah yaşatmasın.
  • 13-06-2025, 22:55:46
    #29
    Şu durumda olayların Türkiye'ye sıçraması gibi durumlar olursa, bunu İsrail yapmaz, İran yapar. Sebebi ise Kürecik radar sistemidir. Eğer savaşa ABD girerse, İran Türkiye'ye ültümatom verip kapatmasını isteyebilir. Kapatılmaması halinde İran'ın kendisini korumasını sebep göstererek Malatya, Adana, Hatay ve dolaylarını vurabilir.
  • 13-06-2025, 23:17:51
    #30
    israilin bir amacı var Adamların Kitaplarında geçmekte Nedir bu arzı mevud denilen sınırlar bu sınırları yapmak için herşeyi yapacaktır.
  • 13-06-2025, 23:25:14
    #31
    Yıkarız yakarız asarız keseriz yorumlarını okumaya geldim
  • 13-06-2025, 23:29:32
    #32
    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıkarız yakarız asarız keseriz yorumlarını okumaya geldim
    Özür dileyerek ve yanlış anlaşılmak istemeden söylemek isterim; Ve buradaki kişilerin "Türk milleti zekidir" ifadesinin kanıtı olduğu için bulamadınız sanırsam
  • 13-06-2025, 23:51:49
    #33
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    israil nato üyesi değil
    Bize saldırmaları için nato ülkesine gerek yokki PYD onların biz yıllardır nato ile savaşıyoruz zaten.
  • 14-06-2025, 00:06:32
    #34
    darrenrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye İsrail'in askeri teknolojisinin çok gerisinde. Aynı İrana yapıldığı gibi stealth uçaklarla çok rahat hava sahasına girip istediği yeri bombalarlar. Bizde hava savunma olarak 70lerden kalma amerikan teknolojisi ve hangarda bulunan aktif olmayan s400 ve 5 yıldır geliştirilen kısa ve orta menzilli yerli sistemler var sadece. Yerli sistemler ümit vaat etse de tam koruma saglayabilmeleri için en az 6-7 yıla ihtiyacımız var.
    7 yıl sonra iyi olacaksak öpüp başıma koyarım. Hiç sanmıyorum.
  • 14-06-2025, 01:12:33
    #35
  • 14-06-2025, 01:47:35
    #36
    Nato falan hikaye biz zaten kaç senedir nato ile savaşıyoruz nato desteklemiyor mu pkkyı ypg yi ypd yi her ne kadar uzantısı varsa işte.
    Ben aşırı muhalif bir insanım baştakinden nefret ediyorum ama adam geleceği görüp parayı doğru yere yatırmış tebrik ediyorum kendisini.