Nato falan hikaye biz zaten kaç senedir nato ile savaşıyoruz nato desteklemiyor mu pkkyı ypg yi ypd yi her ne kadar uzantısı varsa işte.
Ben aşırı muhalif bir insanım baştakinden nefret ediyorum ama adam geleceği görüp parayı doğru yere yatırmış tebrik ediyorum kendisini.