• 10-06-2025, 14:55:04
    #28
    Ak6uN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 depozito değildir
    2 kira bedeli depozito istiyordur.
    depozitonun max 1 kira bedeli olacak diye bi yasa yok sanırım malesef.
    Zaten onu da geri vermemek için 40 takla atıyorlar.
    Bizim şimdiki sözleşmede 2 kira bedeli 2500 tl sahibine ait hesaba yatırılacaktır yazıyor. Ama şuan kiramız 15bin tl. Biz 15 bin mi alıcaz 2500 mü
  • 10-06-2025, 15:01:45
    #29
    Hocam bizde kiracıyız ama bende ev sahibi olsam aynı şartları sunarım bu insafsızlık değil ki. Sonuçta bir ticaret bu ve memnun değilseniz size uyacak şartlara uygun ev bakabilirsiniz.

    2 depozito verirseniz çıkmadan iki ay önce bilgi verir kiraya sayılır olur biter. Evet anlık olarak mali bir yük ama sırf siz memnun olmadığınız için kimse vicdansız değil.
  • 10-06-2025, 15:08:26
    #30
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizde kiracıyız ama bende ev sahibi olsam aynı şartları sunarım bu insafsızlık değil ki. Sonuçta bir ticaret bu ve memnun değilseniz size uyacak şartlara uygun ev bakabilirsiniz.

    2 depozito verirseniz çıkmadan iki ay önce bilgi verir kiraya sayılır olur biter. Evet anlık olarak mali bir yük ama sırf siz memnun olmadığınız için kimse vicdansız değil.
    Gayette vicdansızlık ticaretin bir adabı vardır ahlakı vardır hocam böyle ticaret olmaz. Bu zor durumdaki insanları sömürmektir. Alırsın 1 tane depozitonu tamamdır. Evinde ankastre yok kombi yok onları da ben yaptıracaksam neyin 2 depozitosunu istiyor?
    Alsın güle güle kullansa 89 dairesinden 1 tanesini daha
  • 10-06-2025, 17:06:47
    #31
    Bu Türkiye ne kadar stresli bir yer yav evlenmek artık hayal ürünü oldu arkanda sağlam mal varlığı olmayan ailen yoksa sürünüyor insanlar ne olacak böyle böyle yok kira, mutfak mı dersin elektrik doğalgaz çocuğun varsa beziydi mamasiydi ben evlenmiycem galiba 22 yasindayim yorduldum simdiden
    • Gokenim
    Gokenim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-06-2025, 17:16:12
    #32
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten onu da geri vermemek için 40 takla atıyorlar.
    Bizim şimdiki sözleşmede 2 kira bedeli 2500 tl sahibine ait hesaba yatırılacaktır yazıyor. Ama şuan kiramız 15bin tl. Biz 15 bin mi alıcaz 2500 mü
    Ben 1 depozito alıyorum o da kira bedeli neyse o oluyor. Ben dahil çoğu evsahibi depozitoyu son ayına sayıyor onu almıyor.
  • 10-06-2025, 17:55:10
    #33
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Türkiye ne kadar stresli bir yer yav evlenmek artık hayal ürünü oldu arkanda sağlam mal varlığı olmayan ailen yoksa sürünüyor insanlar ne olacak böyle böyle yok kira, mutfak mı dersin elektrik doğalgaz çocuğun varsa beziydi mamasiydi ben evlenmiycem galiba 22 yasindayim yorduldum simdiden
    Allah büyük inşaAllah toparlanır dostum. Ben de öyle diyordum açıkcası evlenemicem sanıyodum çünkü benim babam işçi emeklisi evimiz kira gelirimiz vs yoktu Allah bi yerden yardım gönderiyor böyle işlerde çok şükür evlendim mutluyumda. Şu ev işini çözsem daha mutlu olucam illa kendi evim olsun diye bir çabam yok zaten huzurlu olayım yeter😊
  • 10-06-2025, 20:25:43
    #34
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah büyük inşaAllah toparlanır dostum. Ben de öyle diyordum açıkcası evlenemicem sanıyodum çünkü benim babam işçi emeklisi evimiz kira gelirimiz vs yoktu Allah bi yerden yardım gönderiyor böyle işlerde çok şükür evlendim mutluyumda. Şu ev işini çözsem daha mutlu olucam illa kendi evim olsun diye bir çabam yok zaten huzurlu olayım yeter😊
    Birini severiz bize bakmaz takım tutarız sampiyon olmaz