Hocam bizde kiracıyız ama bende ev sahibi olsam aynı şartları sunarım bu insafsızlık değil ki. Sonuçta bir ticaret bu ve memnun değilseniz size uyacak şartlara uygun ev bakabilirsiniz.

2 depozito verirseniz çıkmadan iki ay önce bilgi verir kiraya sayılır olur biter. Evet anlık olarak mali bir yük ama sırf siz memnun olmadığınız için kimse vicdansız değil.