Zaten onu da geri vermemek için 40 takla atıyorlar.
Bizim şimdiki sözleşmede 2 kira bedeli 2500 tl sahibine ait hesaba yatırılacaktır yazıyor. Ama şuan kiramız 15bin tl. Biz 15 bin mi alıcaz 2500 mü
Ben 1 depozito alıyorum o da kira bedeli neyse o oluyor. Ben dahil çoğu evsahibi depozitoyu son ayına sayıyor onu almıyor.