AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizde kiracıyız ama bende ev sahibi olsam aynı şartları sunarım bu insafsızlık değil ki. Sonuçta bir ticaret bu ve memnun değilseniz size uyacak şartlara uygun ev bakabilirsiniz.

2 depozito verirseniz çıkmadan iki ay önce bilgi verir kiraya sayılır olur biter. Evet anlık olarak mali bir yük ama sırf siz memnun olmadığınız için kimse vicdansız değil.
Gayette vicdansızlık ticaretin bir adabı vardır ahlakı vardır hocam böyle ticaret olmaz. Bu zor durumdaki insanları sömürmektir. Alırsın 1 tane depozitonu tamamdır. Evinde ankastre yok kombi yok onları da ben yaptıracaksam neyin 2 depozitosunu istiyor?
Alsın güle güle kullansa 89 dairesinden 1 tanesini daha