Ak6uN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 depozito değildir
2 kira bedeli depozito istiyordur.
depozitonun max 1 kira bedeli olacak diye bi yasa yok sanırım malesef.
Zaten onu da geri vermemek için 40 takla atıyorlar.
Bizim şimdiki sözleşmede 2 kira bedeli 2500 tl sahibine ait hesaba yatırılacaktır yazıyor. Ama şuan kiramız 15bin tl. Biz 15 bin mi alıcaz 2500 mü