Metroda herkesin başı eğik... Ne oldu bize? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Metroda herkesin başı eğik... Ne oldu bize?
10
●
516
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Metroda herkesin başı eğik... Ne oldu bize?
1
2
04-06-2025, 20:48:14
#10
hakan4729
Sigma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oyüzden küçük anadolu şehirlerini seviyorum yolda bile tanımasalarda selam verilir
Evet bugün bayram için eve alışveriş yaptığım yerde birisi bayramımı tebrik etti. Ben kendisini tanımıyorum ama kendimi iyi hissettim.
04-06-2025, 20:59:16
#11
kalitelihostorg
Güneş alan denizi sahili turistik bir alanı olan yerlere giderseniz gülen mutlu insanlar görebilirsiniz.
Şehir içinde böyle bir tablo beklemeyin. Niye mutlu olsun , bir sürü derdi var insanların. Başta ekonomik olmak üzere.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler