Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyüzden küçük anadolu şehirlerini seviyorum yolda bile tanımasalarda selam verilir
Evet bugün bayram için eve alışveriş yaptığım yerde birisi bayramımı tebrik etti. Ben kendisini tanımıyorum ama kendimi iyi hissettim.