• 29-05-2025, 09:15:43
    #19
    Kişisel Rütbe
    @Fahrettin; her uzun konuda etiketlerim.
  • 29-05-2025, 09:16:50
    #20
    Kişisel Rütbe
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Diğer yazılanlara şerh düşmüyorum insanların takdirlerini alan herkes iyi şeyler yapıyordur.
    Bu iki isme ise bende bir artı yapmak isterim.
    Hepimiz gibi artı eksi yönleri vardır lakin güzel insanlardır.
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Saitama; keyifle takip ettiğim bazen anlamasam yada kullanmasam bile ilgimi çeken, paylaşımını takdir ettiğim yararlı konular paylaşıyor.
    Teşekkür ederim sizlerin takdiri benim için en güzeli çok teşekkür ederim
  • 29-05-2025, 09:22:28
    #21
    depdep37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim,
    Ben ve benim gibi düşünen R10 üyelerinin Amacı: paradan ziyade faydalı olmaya çalışıp insan kazanabilmek.

    Çok çok teşekkür ederim, cansınız
    Başta size ve daha sonra tüm herkese Sağlıklı, mutlu ve huzur dolu bir ömür diliyorum
  • 29-05-2025, 09:54:04
    #22
    @msergek; müthiş bir grafik tasarımcı. kendisiyle forumdaki ilk ticaretimi yapmıştım seneler önce. tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
  • 29-05-2025, 09:58:06
    #23
    BadTrips adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @msergek; müthiş bir grafik tasarımcı. kendisiyle forumdaki ilk ticaretimi yapmıştım seneler önce. tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
    Aaa çok teşekkürler. Hic beklemiyordum. Cok mutlu oldum. Böyle düşünmeniz daha da motive ediyor.

    Hatırlıyorum o süreci. Zaten bastan beri işveren/is yapan iliskisi olmamışti.

    Tekrardan teşekkür ediyorum. Bu zor gunlerde guzel moral oldu.
  • 29-05-2025, 10:41:36
    #24
    @Anılcan;
    @PrimeSoft;
    @EKA Reklam;
  • 29-05-2025, 14:14:50
    #25
    Kesinlikle @Saitama; hocam.
    Hala forum kültürünün anlamını bilen nadir kişiliklerden.
  • 29-05-2025, 14:25:44
    #26
    Kişisel Rütbe
    AzapHG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle @Saitama; hocam.
    Hala forum kültürünün anlamını bilen nadir kişiliklerden.
    Teşekürler hocam Hala webmaster olarak yaşatıyoruz
  • 29-05-2025, 17:21:04
    #27
    Yeniler bilmez.
    Her ne kadar görüşlerimiz uyuşmasa da,
    @digiklan;
    Bir ağabeydir bizim için.