BadTrips adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@msergek; müthiş bir grafik tasarımcı. kendisiyle forumdaki ilk ticaretimi yapmıştım seneler önce. tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
Aaa çok teşekkürler. Hic beklemiyordum. Cok mutlu oldum. Böyle düşünmeniz daha da motive ediyor.

Hatırlıyorum o süreci. Zaten bastan beri işveren/is yapan iliskisi olmamışti.

Tekrardan teşekkür ediyorum. Bu zor gunlerde guzel moral oldu.