@msergek; müthiş bir grafik tasarımcı. kendisiyle forumdaki ilk ticaretimi yapmıştım seneler önce. tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
Aaa çok teşekkürler. Hic beklemiyordum. Cok mutlu oldum. Böyle düşünmeniz daha da motive ediyor.
Hatırlıyorum o süreci. Zaten bastan beri işveren/is yapan iliskisi olmamışti.
Tekrardan teşekkür ediyorum. Bu zor gunlerde guzel moral oldu.