• 29-05-2025, 01:33:00
    #10
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Saitama; keyifle takip ettiğim bazen anlamasam yada kullanmasam bile ilgimi çeken, paylaşımını takdir ettiğim yararlı konular paylaşıyor.
    Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Diğer yazılanlara şerh düşmüyorum insanların takdirlerini alan herkes iyi şeyler yapıyordur.
    Bu iki isme ise bende bir artı yapmak isterim.
    Hepimiz gibi artı eksi yönleri vardır lakin güzel insanlardır.
  • 29-05-2025, 01:38:35
    #11
    @AbdullahAA;

    Birde @osari; sıcak fırsatlar
  • 29-05-2025, 01:56:30
    #12
    @Rosteoz; mantıklı ve yerinde kararlar
  • 29-05-2025, 03:27:12
    #13
    @tuncayculha;
    @MertBirden;
    @UmutcanYILDIRIM;

    Allah bunlardan razı olsun. Dediklerini vadettikleri sürede ve hiç alengirli işlere girmeden yapan kişiler. 100 kere iş vermek istesem yine bunlara vermek isterim.
  • 29-05-2025, 03:55:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    @kaanilbey; @ersincayan;
  • 29-05-2025, 03:55:58
    #15
    İlk söylediğiniz cümle çok doğru.
    Sorun, hata, ilk problemle ortalığı ayağa kaldırıyorlar.
    İyi hizmet, iyi destek, iyi üründe teşekkür bile etmiyorlar.
    Üzücü...
  • 29-05-2025, 04:24:00
    #16
    @Crazy;❤
  • 29-05-2025, 08:37:30
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Vakana; bu kadar işine saygısı olan ve ehli olan kişi görmedim forumda net söyleyeyim.

    10 yılı aşkın üyeyim. Birçok kategoride hizmet verdim ya da aldım. Ama Adem hocam kadar ticaretinden de dostluğundan da keyif aldığım ve memnun kaldığım olmadı.

    Çok arkadaşım, dostum var bu arada forumda. Herkesin yeri ayrı ama Adem hocamın ayrı.

    Gerçek bir dijital pazarlama uzmanı arıyorsanız, adres başkası değil kendisi.
    Misafir; Hocam. Sen benim için hatrı nice 40 yılları aşmış bir dostsun. Sabah uyandığımda senin gibi kıymetli bir dostumdan aldığım bu iltifat günümü güzelleştirdi. İyi ki varsın

    Ayrıca işine saygı konusunda sen beni misliyle katlarsın. Verdiğin hizmette benim fark edemediğim ama senin fark edip günlerce revize yaptığın işleri hiç unutmam. O günde söylemiştim, bu günde söylüyorum; bu ticaret ahlakı günümüzde bulunamayacak kadar nadir bir cevher Tasarım konusuna girmiyorum, senden yeteneklisiyle henüz karşılaşamadık
  • 29-05-2025, 08:39:27
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Vakana; bu kadar işine saygısı olan ve ehli olan kişi görmedim forumda net söyleyeyim.

    10 yılı aşkın üyeyim. Birçok kategoride hizmet verdim ya da aldım. Ama Adem hocam kadar ticaretinden de dostluğundan da keyif aldığım ve memnun kaldığım olmadı.

    Çok arkadaşım, dostum var bu arada forumda. Herkesin yeri ayrı ama Adem hocamın ayrı.

    Gerçek bir dijital pazarlama uzmanı arıyorsanız, adres başkası değil kendisi.
    sende iyisin