@Saitama; keyifle takip ettiğim bazen anlamasam yada kullanmasam bile ilgimi çeken, paylaşımını takdir ettiğim yararlı konular paylaşıyor.
Selam olsun,
Diğer yazılanlara şerh düşmüyorum insanların takdirlerini alan herkes iyi şeyler yapıyordur.
Bu iki isme ise bende bir artı yapmak isterim.
Hepimiz gibi artı eksi yönleri vardır lakin güzel insanlardır.