• 17-05-2025, 12:13:56
    #1
    Forumda en nefret ettiğiniz kelime nedir ?

    Benim şahsen '' varan '' kelimesi. Gördüğüm yerde pc'yi telefonu kırasım geliyor

    %90 a '' varan '' indirimler gibi bir bakıyorsun. %10 bile değil. Yani d.landırıcılığın legal gösterilmesi gibi birşey. Kandırmacadan başka birşey değil. Konu yada mesajın içinde '' varan '' kelimesi varsa o konu benim için bitmiştir.

    Hiçbir zaman '' %90'' ve ''varan'' kelimeleri gerçek anlamda kavuşmayacak

    Ha birde '' hocam '' kelimesi varda ama hakkımı '' varan '' kelimesinden yana kullanmak istiyorum.

    Sizin forumda en nefret ettiğiniz kelime nedir ?
  • 17-05-2025, 12:15:16
    #2
    Hocam bu kadar ileriye varan sinirde çok normal değil )
  • 17-05-2025, 12:17:47
    #3
    CagatayGuney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kadar ileriye varan sinirde çok normal değil )
    Olmadı ki hocam

    Hadi desen '' sende %50 ye varan bir sinir var '' çıldırırdım
  • 17-05-2025, 12:18:36
    #4
    Patlamaya hazır site.
    Bknz: Alanın elinde patlayan site.
  • 17-05-2025, 12:19:24
    #5
    Hemen hallediyorum hocam 😁
  • 17-05-2025, 12:21:46
    #6
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Patlamaya hazır site.
    Bknz: Alanın elinde patlayan site.
    haha bu cidden komikti ama acınası gerçekler
  • 17-05-2025, 12:22:31
    #7
    xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen hallediyorum hocam 😁
    Ortağıma sorup hemen dönuyorum hocam ( tarihe karıştı )
  • 17-05-2025, 12:25:36
    #8
    servet kazandırıyor(50 tl'ye satıyorum ama)
  • 17-05-2025, 12:25:50
    #9
    @RakipsizHizmet; konuyu okuyorsun ama hala ÇEKİRDEK ÇİTLEYEN EMOJİ atmadın