İş sonu ödeme kelimesi ve ödemeniz bizde kalmaz kelimesi ama ödeme kalması
Birde 1 ay a kadar para kazanmazsan paran iade diyenler var

1 ay sonra adamın ruhunu bile forumda bulamazsın
Sonra şikayet olunca dandirik bir yazı çıkarıp al hizmet şartında para iadesi yoktur yazıyor demeleri yokmu adamı öldürürler