Forumda en nefret ettiğiniz kelime nedir ?
Benim şahsen '' varan '' kelimesi. Gördüğüm yerde pc'yi telefonu kırasım geliyor
%90 a '' varan '' indirimler gibi bir bakıyorsun. %10 bile değil. Yani d.landırıcılığın legal gösterilmesi gibi birşey. Kandırmacadan başka birşey değil. Konu yada mesajın içinde '' varan '' kelimesi varsa o konu benim için bitmiştir.
Hiçbir zaman '' %90'' ve ''varan'' kelimeleri gerçek anlamda kavuşmayacak
Ha birde '' hocam '' kelimesi varda ama hakkımı '' varan '' kelimesinden yana kullanmak istiyorum.
Sizin forumda en nefret ettiğiniz kelime nedir ?