• 14-05-2025, 23:03:04
    #19
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sana 1 saat içinde üst düzey 10 tane tasarımcı bulurum r10'da bulamadığını iddaa ediyorsun ya.
    @GCN; ile anlaştık. Başka bi tasarım işi olduğunda direk sizinle iletişime geçerim bana 1 saat içinde 10 tane profesyonel tasarımcı bulursunuz olur mu?
  • 14-05-2025, 23:31:40
    #20
    Forumda bi suru kurumsal ajans bi suru profesyonel tasarimci var. Sorsan butceyi 5 bin veriyim yap der. Ucuza calisacak keriz bulamayincada memlekette o kalmadi bu kalmadi vs.
  • 15-05-2025, 03:39:49
    #21
    fâni editör.
    Bulamamış olabilirsin veya senin konuna denk gelmemiştir. Ya da görüp es geçmiş olabilirler. Ama r10'da gerçekten art director seviyesinde tasarımcılar bile var.
  • 15-05-2025, 13:06:36
    #22
    Playstorede da birsürü uygulama var kendin kolayca pro işler yapabilirsin
  • 16-05-2025, 10:15:23
    #23
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bi suru kurumsal ajans bi suru profesyonel tasarimci var. Sorsan butceyi 5 bin veriyim yap der. Ucuza calisacak keriz bulamayincada memlekette o kalmadi bu kalmadi vs.
    Ne kadar bütçemin olduğunu bilmeden bu yorumu yapmak yorumunu dikkate alıp almayacağımı gösteriyor zaten.
  • 16-05-2025, 12:33:58
    #24
    onurcanbaysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chatgptye kendi fotoğrafınızı verin, kapağı nasıl istediğinizi söyleyin. Ben öyle yapıyorum.
    pro sürümü mü
  • 18-01-2026, 16:39:19
    #25
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce para vermeden 10 kişiye iş yaptırıp, ben bunları beğenmedim gibi manavdan alışveriş yaparcasına hizmet almak istiyorsanız tabi ki bulamamanız normal. Ha bütçe olarak komik bi rakamsal yine manidar. Bütçenizi belirtirsiniz, kişi size portföy gönderir, anlaşır %50 ön ödeme yaparsınız kaliteli iş çıkar. Hırsızın hiç mi suçu yok?

    Hocam Merhabalar, Şimdi zamanında bu konuyu saptırmak ya da baltalamak için girişimlerde bulunmuştunuz. Şuan tekrardan bi grafikçi ihtiyacım oldu.
    %50 ön ödeme yaparsanız kaliteli iş çıkar demişsiniz. Hırsızın Hiç mi suçu yok demiştiniz.



    %50 ön ödeme yapacağıma dair anlaşıyoruz.



    %50 ön ödemeyi yaptım.



    Vee Sonuç ; Buna Ne Diyeceksin?



    Şimdi aynı o gün yorum yazdığın gibi bu olaya da birşey yaz bakalım. Geçen 3 günü geri verebilecek misin? @serkancelik1994;
    @profaks;

  • 18-01-2026, 18:03:47
    #26
    Ecomanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Merhabalar, Şimdi zamanında bu konuyu saptırmak ya da baltalamak için girişimlerde bulunmuştunuz. Şuan tekrardan bi grafikçi ihtiyacım oldu.
    %50 ön ödeme yaparsanız kaliteli iş çıkar demişsiniz. Hırsızın Hiç mi suçu yok demiştiniz.



    %50 ön ödeme yapacağıma dair anlaşıyoruz.



    %50 ön ödemeyi yaptım.



    Vee Sonuç ; Buna Ne Diyeceksin?



    Şimdi aynı o gün yorum yazdığın gibi bu olaya da birşey yaz bakalım. Geçen 3 günü geri verebilecek misin? @serkancelik1994;
    @profaks;


    Kişinin portföyünü ve iş geçmişini kontrol etmeniz gerekirdi, burada herhangi mağduriyet yok işi yapmamış iade geçmiş kişi. Zaman kaybı var o da yanlış kişiden destek almışsınız. Dediğim şeyi bu olay değiştirmez. Ödeme almadan iş yapılmaz.
  • 18-01-2026, 18:48:27
    #27
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişinin portföyünü ve iş geçmişini kontrol etmeniz gerekirdi, burada herhangi mağduriyet yok işi yapmamış iade geçmiş kişi. Zaman kaybı var o da yanlış kişiden destek almışsınız. Dediğim şeyi bu olay değiştirmez. Ödeme almadan iş yapılmaz.
    55 tic puan 0 olumsuz buna ne diyeceksin? ne zaman işi verene değilde alana suç bulacaksın merak ediyorum yan yatırıp çamura batırma boşa herkes işini dürüst yapsın. lafla dönecek iş değil bu.