Ecomanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Merhabalar, Şimdi zamanında bu konuyu saptırmak ya da baltalamak için girişimlerde bulunmuştunuz. Şuan tekrardan bi grafikçi ihtiyacım oldu.
%50 ön ödeme yaparsanız kaliteli iş çıkar demişsiniz. Hırsızın Hiç mi suçu yok demiştiniz.



%50 ön ödeme yapacağıma dair anlaşıyoruz.



%50 ön ödemeyi yaptım.



Vee Sonuç ; Buna Ne Diyeceksin?



Şimdi aynı o gün yorum yazdığın gibi bu olaya da birşey yaz bakalım. Geçen 3 günü geri verebilecek misin? @serkancelik1994;
@profaks;


Kişinin portföyünü ve iş geçmişini kontrol etmeniz gerekirdi, burada herhangi mağduriyet yok işi yapmamış iade geçmiş kişi. Zaman kaybı var o da yanlış kişiden destek almışsınız. Dediğim şeyi bu olay değiştirmez. Ödeme almadan iş yapılmaz.